Mnogi trendovi u organizacijskom ponašanju ubrzano su zaživjeli kao posljedica pandemije u mnogim organizacijama. Dok prosječni zaposlenik želi polovicu svojeg radnog vremena raditi od kuće, poslodavci se s takvim pristupom poslu ne slažu. Preklapanje privatnog i poslovnog života kao posljedica rada iz „kućnog ureda“ ima, i imat će i dalje, ogromne posljedice. Organizacije, kao i njihovi zaposlenici, morat će uložiti više truda. To će uzrokovati promjene u svim aspektima zaposlenja, ali i još veću podjelu. Doći će i do neizbježnih poboljšanja. Menadžeri će morati bolje komunicirati i prestati očekivati od zaposlenika da do informacija dođu osmozom. S ciljem razumijevanja novih obrazaca u komunikaciji i njihovog učinka na živote zaposlenika, ovaj projekt teži razviti teoriju o preferencijama u internoj komunikaciji i istražiti kako su one povezane s percipiranom vrijednošću digitalnih kanala, kulturom, osobnošću, indikatorima kvalitete društvene razmjene, angažiranošću i zadovoljstvom životom.